Marketingový plán pro probiotický přípravek VSL 3 – Lubomír Chudoba
Lubomír Chudoba
Bakalářská práce
Marketingový plán pro probiotický přípravek VSL 3
Marketing plan for probiotic product VSL#3
Anotace:
Cílem této práce je zpracování kompletního marketingového plánu probiotického přípravku VSL#3 podle potřeb a zvyklostí marketingového oddělení firmy Ferring Pharmaceuticals CZ s.r.o., na jehož základě by bylo možné rozhodovat o případných budoucích marketingových aktivitách spojených s tímto výrobkem.Abstract:
The aim of my final thesis is to make entire marketing plan for probiotic product VSL#3 by following all the requierements of the marketing department of the Ferring Pharmaceuticals CZ s.r.o. company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20465
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Renata Martináková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20465
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Probiotika a jejich význam z hlediska lidského zdraví
Petra ŠTROBLOVÁ -
Lieková forma s obsahom lyofilizovaných probiotických baktérií
Nicole Fülöpová