Lubomír Chudoba

Bakalářská práce

Marketingový plán pro probiotický přípravek VSL 3

Marketing plan for probiotic product VSL#3
Anotace:
Cílem této práce je zpracování kompletního marketingového plánu probiotického přípravku VSL#3 podle potřeb a zvyklostí marketingového oddělení firmy Ferring Pharmaceuticals CZ s.r.o., na jehož základě by bylo možné rozhodovat o případných budoucích marketingových aktivitách spojených s tímto výrobkem.
Abstract:
The aim of my final thesis is to make entire marketing plan for probiotic product VSL#3 by following all the requierements of the marketing department of the Ferring Pharmaceuticals CZ s.r.o. company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Renata Martináková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20465