Účinek mentoringu na začínajícího učitele v rámci adaptačního procesu – Bc. Eva CZERNEROVÁ, DiS.
Bc. Eva CZERNEROVÁ, DiS.
Master's thesis
Účinek mentoringu na začínajícího učitele v rámci adaptačního procesu
The effect of mentoring on a beginning teacher in the adaptation process
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje účinku mentoringu na začínajícího učitele v adaptačním procesu, zároveň hledá, zdali je současný mentoring opravdu smysluplný a neuvádí zbytečně profesně mladé pedagogy do stresových situací s přihlédnutím na jejich osobnost věk a vzdělání rodičů. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První pojednává o učitelích obecně, následující dvě podkapitoly nastiňují problematiku …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the effect of mentoring on a novice teacher in the adaptation process; at the same time it seeks to find whether the current mentoring is really meaningful and does not unnecessarily put novice teachers into stressful situations, taking into account their personality, their age and the education of their parents. The theoretical part is divided into three chapters. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CZERNEROVÁ, Eva. Účinek mentoringu na začínajícího učitele v rámci adaptačního procesu. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching Specialist Subjects / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitel a ICT
Michal Rambousek -
Adaptační období pro začínající učitele – srovnání koncepce v Rakousku a České republice
Veronika Klusoňová -
Začínající učitel na vybrané běžné základní škole pohledem hlavního aktéra
Monika Zahrádková -
Začínající učitel na 1. stupni základní školy
Pavlína KLAUDOVÁ -
Proces uvádění začínajících učitelů na prvním stupni základní školy pohledem jeho aktérů
Edita Staňková -
Adaptační proces začínajícího učitele
Roman Vávra -
Rozvoj kreativních kompetencí ve startup prostředí skrze mentoring
Pavlína Mišáková -
Mentoring a vliv mentora na vybrané žáky 2. stupně ZŠ Blažkova
Markéta Klímová