Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o závodech Znojemského běžeckého poháru – Martin Náplava
Martin Náplava
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o závodech Znojemského běžeckého poháru
Abstract:
Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodná doporučení pořadatelům Znojemského běžeckého poháru, která povedou ke zkvalitnění a zefektivnění marketingové komunikace Znojemského běžeckého poháru. V teoretické části práce jsou stručně charakterizovány důležité pojmy marketingu a podrobněji popsán marketingový komunikační mix. Praktická část slouží k seznámení se základními informacemi o sportovní akci …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to propose suitable recommendations to the organizers of the Znojmo Running Cup, which will lead to higher quality and efficiency of the marketing communication of this event. The theoretical part characterizes the relevant marketing terms and describes the marketing communication mix. The practical part presents the basic information on the sport event …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
http://theses.cz/id/cub68y/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÁPLAVA, Martin. \textit{Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o závodech Znojemského běžeckého poháru}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo. 2021. Available from: https://theses.cz/id/cub68y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights