Bc. Lucie Slobodzianová

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice

Customer satisfaction of ŠKODA AUTO a. s. in After Sales in the Czech Republic
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude s využitím teoretických poznatků a na základě provedené analýzy současného stavu v oblasti zkoumání zákaznické spokojenosti s firmou ŠKODA AUTO a.s. navrhnout úpravy či změny za účelem zefektivnění a zjednodušení CSS studie. Práce je členěna do dvou oblastí, z nichž první popisuje teoretické základy, metody a procesy marketingového výzkumu, kam výzkumy zákaznické spokojenosti …more
Abstract:
The aim of the thesis will be using theoretical knowledge and based on the analysis of the current state of exploration of customer satisfaction with the company ŠKODA AUTO a.s. propose adjustments or changes to streamline and simplify the CSS study. The thesis is divided into two areas. The first describes theoretical basis, methods and processes of marketing research, where surveys of customer satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Eva Matoušková
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance