Mobile Application Marketing Strategies and Practices in Logistics – Hüseyin Anil Sezen
Hüseyin Anil Sezen
Master's thesis
Mobile Application Marketing Strategies and Practices in Logistics
Marketingové strategie a použití mobilních aplikací v logistice
Anotácia:
Tato práce byla napsána za účelem prozkoumání marketingových strategií a použití mobilních aplikací v logistickém průmyslu. Přehled literatury se zaměřuje na historické pozadí konceptu mobilních aplikací, marketingových aktivit specifických pro mobilní aplikace a pozoruhodných řešení, které mobilní aplikace poskytují průmyslovým hráčům. Výsledek teoretické analýzy byl využit v praktické části k odhalení …viacAbstract:
This thesis has been written to explore the mobile application marketing strategies and practices in the logistics industry. The literature review has focused on the historical background of the mobile application concept, the mobile app-specific marketing activities and the remarkable solutions in which mobile applications provide for the industry players. The outcome of the theoretical analysis has …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/76652
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/76652
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Jakub Machalický -
Úloha ASO v marketingu mobilních aplikací
Pavla Macečková -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobile Application Marketing practices and strategies in Logistics
Anil Sezen -
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic