KOGNITIVNÍ REHABILITACE V ERGOTERAPII U DĚTÍ S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA – Lucie VILÍMCOVÁ
Lucie VILÍMCOVÁ
Bakalářská práce
KOGNITIVNÍ REHABILITACE V ERGOTERAPII U DĚTÍ S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA
Cognitive rehabilitation in occupational therapy in children with autistic spectrum disorders
Anotace:
Bakalářské práce s názvem Kognitivní rehabilitace v ergoterapii u dětí s poruchou autistického spektra informuje o ergoterapeutických přístupech a jejich metodách konceptech či nácvicích skrze speciální komunikaci, která přispívá k soběstačnosti dítěte.Abstract:
The bachelor thesis entitled Cognitive Rehabilitation in Occupation therapy in Children with Autism Spectrum Disorders informs about ergotherapeutic approaches and their methods of concepts or exercises through special communication, which contributes to the self-sufficiency of a child.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Hana Kynštová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VILÍMCOVÁ, Lucie. \textit{KOGNITIVNÍ REHABILITACE V ERGOTERAPII U DĚTÍ S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA} Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta zdravotnických studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/cudgi7/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
VILÍMCOVÁ, Lucie. KOGNITIVNÍ REHABILITACE V ERGOTERAPII U DĚTÍ S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studiíUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta zdravotnických studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Ergoterapie
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vliv kognitivní rehabilitace na fungování osob se získaným poškozením mozku v domácím prostředí
Taťána CHOLEVÍKOVÁ -
Nácvik poruch kognitivních funkcí u osob v pozdní fázi rehabilitace po těžším poškození mozku
Petra SUCHÁNKOVÁ