Ing. Martina Coňková, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum

Marketing research
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce „Marketingový výzkum“ se rozděluje na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části jsou shrnuté potřebné teoretické poznatky k marketingovému výzkumu, jeho jednotlivé způsoby a metody. Zaměřuje se na kvantitativní a kvalitativní techniku, přičemž popisuje přednosti a úskalí obou forem výzkumu. Dále popisuje jednotlivé způsoby sběru dat. Jsou zde vysvětleny výhody a nevýhody …more
Abstract:
Abstract The bachelor thesis entitled “Marketing Research” is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The first part summarises all theoretical information that is necessary for marketing research and individual research methods. It focuses on quantitative and qualitative research methodologies and describes the advantages and difficulties of each methodology. It also describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní