Ing. Martina Coňková, DiS.
Bakalářská práce
Marketingový výzkum
Marketing research
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce „Marketingový výzkum“ se rozděluje na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části jsou shrnuté potřebné teoretické poznatky k marketingovému výzkumu, jeho jednotlivé způsoby a metody. Zaměřuje se na kvantitativní a kvalitativní techniku, přičemž popisuje přednosti a úskalí obou forem výzkumu. Dále popisuje jednotlivé způsoby sběru dat. Jsou zde vysvětleny výhody a nevýhody …víceAbstract:
Abstract The bachelor thesis entitled “Marketing Research” is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The first part summarises all theoretical information that is necessary for marketing research and individual research methods. It focuses on quantitative and qualitative research methodologies and describes the advantages and difficulties of each methodology. It also describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jyis9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová