Interpretace obrazu v 3D objektu – Bc. Martin Vigaš
Bc. Martin Vigaš
Bakalářská práce
Interpretace obrazu v 3D objektu
Interpretation of the Painting in 3D Model
Abstract:
This thesis deals with the making of the detailed 3D model.It is an interpretation of a painting. This model is created by the technique of Digital Sculpting. It also describes how can applications 3ds Max and Mudbox work together. From the creation of starting low-poly model from 3ds Max, to adding details in Mudbox with Digital Sculpting and painting the textures. Finishing with final renders in …víceAbstract:
Práca sa zaoberá tvorbou detailného 3D modelu. Ide o 3D interpretáciu namaľovaného obrazu. Tento model sa tvorí pomocou metódy Digital Sculpting. Zároveň popisuje ako medzi sebou pracujú programy 3ds Max a Mudbox. Od prvotného vytvorenia low-poly modelu v 3ds Maxe. Cez pridávanie detailov v Mudboxe pomocou metódy Sculpting a kreslenie textúr. Až po finálne obrazy vykreslené vo vysokom rozlíšení z rôznych …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ye1ik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: Mgr. Lukáš Kalčok
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek -
Interpretace obrazu pomocí 3D modelovacích digitálních nástrojů
Lukáš Dolniak -
Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky
Jan Eliáš -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík