Bc. Jolana Poláková

Bakalářská práce

Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky

Guerilla Marketing - Opportunities for small and medium businesses
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití Guerilla marketingu v České republice. Je to odvětví marketingu, které je sice šancí pro malé a střední firmy, ale snad pro jeho neznalost jsou nedostatečně využívány možnosti, které tento druh marketingu nabízí. Cílem mé práce je představit různé formy a možnosti Guerilla marketingu, především to, co je důležité o této formě marketingové komunikace …více
Abstract:
This bachelor thesis deals about usage possibilities of the Guerilla Marketing in Czech Republic. It's the marketing, which is indeed an opportunity for small and medium businesses. Perhaps because of lack of knowledge we are facing underutilized potential in this kind of marketing. The aim of my work is to introduce various forms and possibilities of Guerilla Marketing and highlight what is important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace