Bc. Jolana Poláková

Bachelor's thesis

Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky

Guerilla Marketing - Opportunities for small and medium businesses
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití Guerilla marketingu v České republice. Je to odvětví marketingu, které je sice šancí pro malé a střední firmy, ale snad pro jeho neznalost jsou nedostatečně využívány možnosti, které tento druh marketingu nabízí. Cílem mé práce je představit různé formy a možnosti Guerilla marketingu, především to, co je důležité o této formě marketingové komunikace …more
Abstract:
This bachelor thesis deals about usage possibilities of the Guerilla Marketing in Czech Republic. It's the marketing, which is indeed an opportunity for small and medium businesses. Perhaps because of lack of knowledge we are facing underutilized potential in this kind of marketing. The aim of my work is to introduce various forms and possibilities of Guerilla Marketing and highlight what is important …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2013
  • Supervisor: Mgr. Evžen Staněk
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní