Bc. Denis Jasiok

Bakalářská práce

Marketingový mix České spořitelny

Marketing mix of Česká spořitelna
Anotace:
Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu České spořitelny a zhodnotit využití jednotlivých prvků marketingového mixu za pomoci dotazníkového šetření. Práce je rozdělená do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá marketingem finančních služeb a jeho nástroji se zřetelem na marketingový mix v oblasti bankovnictví sledovaného subjektu. V první polovině praktické …více
Abstract:
The aim of the work is to analyze the individual elements of the marketing mix of Česká spořitelna and to evaluate the use of individual elements of the marketing mix with the help of a questionnaire survey. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with the marketing of financial services and its tools with regard to the marketing mix in the banking …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/aj2tc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Mikšík
  • Oponent: Ing. Andrea Václavková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management