Bc. Denis Jasiok

Bachelor's thesis

Marketingový mix České spořitelny

Marketing mix of Česká spořitelna
Abstract:
Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu České spořitelny a zhodnotit využití jednotlivých prvků marketingového mixu za pomoci dotazníkového šetření. Práce je rozdělená do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá marketingem finančních služeb a jeho nástroji se zřetelem na marketingový mix v oblasti bankovnictví sledovaného subjektu. V první polovině praktické …more
Abstract:
The aim of the work is to analyze the individual elements of the marketing mix of Česká spořitelna and to evaluate the use of individual elements of the marketing mix with the help of a questionnaire survey. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with the marketing of financial services and its tools with regard to the marketing mix in the banking …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Ing. Ondřej Mikšík
  • Reader: Ing. Andrea Václavková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management