Marketingový mix České spořitelny – Bc. Denis Jasiok
Bc. Denis Jasiok
Bakalářská práce
Marketingový mix České spořitelny
Marketing mix of Česká spořitelna
Anotace:
Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu České spořitelny a zhodnotit využití jednotlivých prvků marketingového mixu za pomoci dotazníkového šetření. Práce je rozdělená do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá marketingem finančních služeb a jeho nástroji se zřetelem na marketingový mix v oblasti bankovnictví sledovaného subjektu. V první polovině praktické …víceAbstract:
The aim of the work is to analyze the individual elements of the marketing mix of Česká spořitelna and to evaluate the use of individual elements of the marketing mix with the help of a questionnaire survey. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with the marketing of financial services and its tools with regard to the marketing mix in the banking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/aj2tc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Ondřej Mikšík
- Oponent: Ing. Andrea Václavková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix společnosti Gift Helper
Šimon Němec -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
Marketingový mix společnosti Serafin-byliny s.r.o.
Dominik Erhart