Bc. Denis Jasiok
Bachelor's thesis
Marketingový mix České spořitelny
Marketing mix of Česká spořitelna
Abstract:
Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu České spořitelny a zhodnotit využití jednotlivých prvků marketingového mixu za pomoci dotazníkového šetření. Práce je rozdělená do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá marketingem finančních služeb a jeho nástroji se zřetelem na marketingový mix v oblasti bankovnictví sledovaného subjektu. V první polovině praktické …moreAbstract:
The aim of the work is to analyze the individual elements of the marketing mix of Česká spořitelna and to evaluate the use of individual elements of the marketing mix with the help of a questionnaire survey. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with the marketing of financial services and its tools with regard to the marketing mix in the banking …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/aj2tc/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Ondřej Mikšík
- Reader: Ing. Andrea Václavková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix společnosti Gift Helper
Šimon Němec -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
Marketingový mix společnosti Serafin-byliny s.r.o.
Dominik Erhart