Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017 – Petr Dostál
Petr Dostál
Bakalářská práce
Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017
Manipulation Techniques used by the Freedom and Direct Democracy Party and the Czech Pirate Party during the 2017 parliamentary election
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá manipulativním marketingem politických stran, přesněji stran SPD a Pirátská strana v parlamentních volbách v roce 2017. Jejím účelem je zjistit, která z těchto vyjmenovaných stran byla ve své volební kampani přesvědčivější i za využití manipulačních technik. Práce je rozdělena na dvě části. V té první, teoretické, jsou vymeze-ny pojmy spojené s politickým marketingem …víceAbstract:
This Bachelor thesis "Manipulation techniques used by the Freedom and Direct Democracy Party and the Czech Pirate Party during the 2017 parliamentary election" is about manipu-latvi marketing of political parties, specifically SPD and Pirate Party during the 2017 parli-amentary election. It aims to find out, which one of hese parties was more succesfull at their political campaign to parliament and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOSTÁL, Petr. \textit{Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/cuoeif/.
Jak správně citovat práci
Dostál, Petr. Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Datově-vizualizační manipulace v politické komunikaci na Facebooku
Dominik Jirotka -
Jazykové techniky manipulace v ruském politickém diskurzu.
Alina KYRSANOVA -
Propagace v politickém marketingu jako zdroj manipulace
Kristina Ryazanova -
Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politickými centry moci v Evropě 20. století
Lucie Pavlíčková -
Volební manipulace v Zambii po roce 1990
Vlastimil Brychnáč -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova