Ing. Lucie Hejtmánková

Bachelor's thesis

Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín

Ideological marketing, propaganda and manipulation. Studies of media campaigns on the example of Temelín
Anotácia:
Tato bakalářská práce je kvalitativní analýzou způsobu, jakým šest různých deníků z Rakouska a České republiky ve svých článcích informovalo o dění kolem jaderné elektrárny Temelín. Cílem práce je zjistit, jestli platí obecně vžité názory, že česká strana bude spuštění jaderné elektrárny Temelín podporovat a rakouská strana bude naopak důrazně zastávat negativní postoj a podporovat protitemelínskou …viac
Abstract:
Diese Abschlussarbeit ist eine qualitative Analyse des Verfahrens, mit welchem sechs verschiedene Tageszeitungen aus Österreich und Tschechien über das Geschehen um das Atomkraftwerk Temelín informieren. Das Ziel der Arbeit ist, herauszufinden, ob die allgemein eingelebte Auffassungen gelten, dass die tschechische Seite die Inbetriebnahme des Atomkraftwerk unterstützen wird und die österreichische …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedúci: Mgr. Matěj Hušek
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma