Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín – Ing. Lucie Hejtmánková
Ing. Lucie Hejtmánková
Bakalářská práce
Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín
Ideological marketing, propaganda and manipulation. Studies of media campaigns on the example of Temelín
Anotace:
Tato bakalářská práce je kvalitativní analýzou způsobu, jakým šest různých deníků z Rakouska a České republiky ve svých článcích informovalo o dění kolem jaderné elektrárny Temelín. Cílem práce je zjistit, jestli platí obecně vžité názory, že česká strana bude spuštění jaderné elektrárny Temelín podporovat a rakouská strana bude naopak důrazně zastávat negativní postoj a podporovat protitemelínskou …víceAbstract:
Diese Abschlussarbeit ist eine qualitative Analyse des Verfahrens, mit welchem sechs verschiedene Tageszeitungen aus Österreich und Tschechien über das Geschehen um das Atomkraftwerk Temelín informieren. Das Ziel der Arbeit ist, herauszufinden, ob die allgemein eingelebte Auffassungen gelten, dass die tschechische Seite die Inbetriebnahme des Atomkraftwerk unterstützen wird und die österreichische …víceKlíčová slova
aktivisté bilaterární konflikt dohoda z Melku energetika Evropská komise jaderná elektrárna manipulace média proces z Melku protesty podpisové referendum rakouská vláda Temelín veto Aktivisten bilaterarer Konflikt Melker Abkommen Energetik EU-Kommission Atomkraftwerk Manipulation Medien Melker Prozess Protesten Volksbegehrung österreichische Regierung Veto
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pk63j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace