Markéta Hassmanová

Bakalářská práce

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing in non-profit sector
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovým aktivitám v neziskovém sektoru. Práce popisuje, vysvětluje a na praktických příkladech ukazuje potřebnost využívání marketingové komunikace v nekomerčním prostředí. Cílem praktické části je na základě analýzy marketingové komunikace neziskové organizace Dnes pomáhám, z.s. navrhnout účinná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingových aktivit. V závěru …více
Abstract:
This bachelor thesis concentrates on marketing activities in the non-profit sector. The thesis describes, explains and shows by practical examples the need of using marketing communication in a non-commercial environment. Based on the analysis of marketing communication of the non-profit organization Dnes pomáhám, z.s., the aim of the practical part is to propose effective measures that would lead …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní