Marketing v neziskovém sektoru – Markéta Hassmanová
Markéta Hassmanová
Bakalářská práce
Marketing v neziskovém sektoru
Marketing in non-profit sector
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovým aktivitám v neziskovém sektoru. Práce popisuje, vysvětluje a na praktických příkladech ukazuje potřebnost využívání marketingové komunikace v nekomerčním prostředí. Cílem praktické části je na základě analýzy marketingové komunikace neziskové organizace Dnes pomáhám, z.s. navrhnout účinná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingových aktivit. V závěru …víceAbstract:
This bachelor thesis concentrates on marketing activities in the non-profit sector. The thesis describes, explains and shows by practical examples the need of using marketing communication in a non-commercial environment. Based on the analysis of marketing communication of the non-profit organization Dnes pomáhám, z.s., the aim of the practical part is to propose effective measures that would lead …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l6ev1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová