Lada Rektoříková
Master's thesis
Masmédia, reklama
Media and promotion
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá působením reklamního sdělení na adolescenty. Posuzuje jejich vztah a ovlivnitelnost při nakupování, přístup k penězům, zjišťuje oblíbenost jednotlivých médií, pořadů, reklamAbstract:
The dissertation analyses how the advertisement speaks to teenagers. It considers the influence of the advertisement on teenagers attitudes towards money and shopping customs. It finds out how the popularity of different medias, TV programs and advertisement draws the attention of teenagers
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedúci: Evžen Růžička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / odbor:
Pedagogika / Pedagogika - správní činnost
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva