Analýza vlivu globalizace na manažerskou etiku – Bc. Alena Kratochvílová
Bc. Alena Kratochvílová
Bachelor's thesis
Analýza vlivu globalizace na manažerskou etiku
Analysis of influence of globalization on business ethics
Abstract:
Tato práce se zabývá teoretickým vymezením pojmů globalizace, manažerská etika a vybraných souvisejících termínů. Náplní analytické části je popis vybraných problémů firmy Nike, které byly zapříčiněny globalizací a následná analýza etických nástrojů, kterými firma na problémy reagovala.Abstract:
This work deals with the theoretical definition of the terms of globalization, business ethics and related selected terms. The contents of the analytical part are selected problems of Nike, which were caused by globalization and analysis of the consequent ethic tools, which the company used for responding to the problems.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2012
- Supervisor: Ing. Michaela Stříteská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVÍLOVÁ, Alena. \textit{Analýza vlivu globalizace na manažerskou etiku}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/curixw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kratochvílová, Alena. Analýza vlivu globalizace na manažerskou etiku. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická