Hodnocení efektivity sponzorských aktivit – Bc. Helena SCHEJBALOVÁ
Bc. Helena SCHEJBALOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení efektivity sponzorských aktivit
-
Evaluation of Sponsorship Activity Effectiveness
Anotace:
Cílem diplomové práce je upozornit na téma hodnocení efektivity sponzorských aktivit, které bylo dlouhou dobu opomíjeno a teprve v poslední době se o jeho síle, výhodách, nástrojích{\dots} začíná více hovořit. Práce zjišťuje stav této problematiky a uvádí, jak si tato problematika u nás a ve světě stojí a na konkrétních modelových příkladech ukazuje, jak se takové hodnocení efektivity sponzorských …víceAbstract:
The objective of this diploma thesis was to draw the attention to the topic of evaluating the effectiveness of sponsorship activities. This topic has long been neglected and only recently the strength, advantages and tools of sponsorship activities are becoming an issue of interest. My aim was to describe the position of this issue in the Czech Republic and worldwide, and to point out {--} using specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHEJBALOVÁ, Helena. Hodnocení efektivity sponzorských aktivit. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace