Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků – Bc. Viktoriya Slepokurova
Bc. Viktoriya Slepokurova
Master's thesis
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Corporate culture xy and its impact on the satisfaction of employees, customers
Abstract:
Diplomová práce je věnována problematice firemní kultury. Cílem práce je na základě teorie Geerta Hofstedeho vyhodnotit a porovnat prvky firemní kultury dvou zvolených podniků, působících v oblasti pojištění v různých zemích – v Rusku a v České republice. Dalším cílem je navrhnout kroky pro společnost ASKO – Centrum, vedoucí k získání konkurenční výhody pramenící z pozitivního vnímání firemní kultury …moreAbstract:
The thesis is devoted to issues of corporate culture. The aim of the thesis is to evaluate and compare the elements of the corporate culture of the two selected insurance companies in various countries - Russia and the Czech Republic, based on the theory of Gert Hofstede. Another aim is to propose steps for the company ASKO – Center, leading to competitive advantages stemming from the positive perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bg5uz/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLEPOKUROVA, Viktoriya. \textit{Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/cusfe4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková -
Die Tschechische Republik, Deutschland und die transformierten Staaten von Osteuropa: Kulturstandards und Kulturdimensionen: Individualismus vs. Kollektivismus, Maskulinität vs. Feminität
Michal Schnabl