Bc. Bohumila Hladíková

Master's thesis

Seberegulace u žáků staršího školního věku v závislosti na interakčním stylu třídního učitele a typu vzdělávací instituce

Self-regulation of middle scholars in relation on the teachers interaction style and type of schooling
Anotácia:
Seberegulace je významný faktor přispívající k akademickému i pracovnímu úspěchu. Studie dlouhodobě ukazují, že je tento psychický fenomén ovlivňován řadou interních i externích vlivů. Předkládaná explorativní kvantitativní studie se v tomto kontextu zabývá vztahem mezi žáky vnímaným interakčním stylem jejich učitele (QTI) a úrovní jejich emocionální a akademické seberegulace. Současně mapuje i obraz …viac
Abstract:
Self-regulation is a significant factor contributing to academic and professional success. Long-term studies consistently indicate that this psychological phenomenon is influenced by many internal and external factors. This exploratory quantitative study examines the relationship between students' perceived interaction style of their teacher (QTI) and students' self-regulation, as well as differences …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2024
  • Vedúci: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Psychology / Psychology