Eva Zýková

Bakalářská práce

Marketingový mix

Marketing mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingového mixu. Cílem této práce je návrh doporučení pro zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce je charakterizován pojem marketing, dále jednotlivé nástroje marketingového mixu. Těmito nástroji jsou produkt, cena, propagace, distribuce (místo). V praktické časti je …více
Abstract:
This bachelor thesis is about the theme marketing mix. The aim of the thesis is recommendations for improvement of marketing mix in selected company. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is characterized concept marketing, and also individual tools of marketing mix. These tools are product, price, promotion and place. In the practical part characteristic of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses cv8s8o cv8s8o/3
9. 4. 2015
Složky
Soubory
Mach, J.
9. 4. 2015
Mach, J.
9. 4. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.