Šárka TŘEŠŇÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Návrh komunikační kampaně pro květinářství

Proposal for a communication campaign for florist
Abstract:
Tato práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro květinářství Květinka. Cílem této práce bylo navrhnout marketingové komunikační nástroje, které by měly vést ke zvýšení povědomí o firmě v myslích potenciálních i stávajících zákazníků a zároveň ke zvýšení tržeb. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá dotazníkovým šetřením …more
Abstract:
This bachelor thesis work describes proposal for a communication campaign for a florist called Květinka. The aim of this work was to conceptulize marketing communication tools, which should lead to the increasement of brand awareness in the minds of potential and existing customers and also to increase the sales. The theoretical part explains the basic terms and defines the various tools of the communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TŘEŠŇÁKOVÁ, Šárka. Návrh komunikační kampaně pro květinářství. Cheb, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/