Šárka TŘEŠŇÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh komunikační kampaně pro květinářství
Proposal for a communication campaign for florist
Abstract:
Tato práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro květinářství Květinka. Cílem této práce bylo navrhnout marketingové komunikační nástroje, které by měly vést ke zvýšení povědomí o firmě v myslích potenciálních i stávajících zákazníků a zároveň ke zvýšení tržeb. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá dotazníkovým šetřením …moreAbstract:
This bachelor thesis work describes proposal for a communication campaign for a florist called Květinka. The aim of this work was to conceptulize marketing communication tools, which should lead to the increasement of brand awareness in the minds of potential and existing customers and also to increase the sales. The theoretical part explains the basic terms and defines the various tools of the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TŘEŠŇÁKOVÁ, Šárka. Návrh komunikační kampaně pro květinářství. Cheb, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj
Zdenka Učňová -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček -
Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku
Lucie Krlínová -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc -
Komunikační nástroje v oblasti odpadového hospodářství
Zuzana Bedřichová -
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku
Michaela Kahlová