Analýza nákupní atmosféry prodejen Baťa a Humanic – Lenka Adamcová
Lenka Adamcová
Bakalářská práce
Analýza nákupní atmosféry prodejen Baťa a Humanic
An assessment of shopping atmosphere of stores Bata and Humanic
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor nákupní analýzy dvou prodejních jednotek společností Baťa a HUMANIC v Praze. Konkrétně se jedná o prodejnu Baťa Václavské náměstí a HUMANIC Národní. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení nákupní atmosféry, přehled služeb zákazníkům a použité metody hodnocení. V druhé kapitole jsou představeny společnosti včetně historického …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an assessment of shopping atmosphere of two stores of Baťa and Humanic in Prague. The first store is Bata Václavské náměstí and second one is HUMANIC Národní.The thesis is divided into three main chapters. The first chapter describes the theory of shopping atmosphere, customer service, and methods. The second chapter describes Bata and Humanic company,their history and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26651
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26651
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková