Business strategy for establishing and development of the new brand – Bc. Kateřina Janečková
Bc. Kateřina Janečková
Diplomová práce
Business strategy for establishing and development of the new brand
Business strategy for establishing and development of the new brand
Anotace:
Tématem diplomové práce je vytvoření obchodní strategie pro nově vzniklou značku. Značka je pod-značkou české tradiční společnosti a velmi závisí na marketingu, proto byla zahrnuta rozsáhlá analýza marketingových aktivit. Výsledky marketingového výzkumu poskytují důležitá fakta, která jsou později zahrnuta do tvorby obchodní strategie. Ganttův diagram zobrazující jasnou cestu pro různá oddělení poskytuje …víceAbstract:
The topic of the thesis is a creation of a business strategy for a newly established brand. The brand is a sub-brand of a Czech traditional company and it depends highly on marketing, thus extensive analysis of marketing activities has been included. The results from the marketing research provide important facts which are later included in the creation of the business strategy. A Gantt chart depicting …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/givi1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Management of currency risks in SMEs: Standard in larger companies - exception in SMEs?
Jan Christoph Neumann -
Impact of Cryptocurrency on SMEs in Nigeria; A Case Study of SMEs in Lagos State
Bartholomew Akintola -
Financing Problems of SMEs in China
Xie Xie -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Gengyu Duan -
Financial reporting for non-current and current assets under national GAAP and global IFRS for SME. Evidence from Ghana
Patience Ofori