Bc. Kateřina Janečková

Diplomová práce

Business strategy for establishing and development of the new brand

Business strategy for establishing and development of the new brand
Anotace:
Tématem diplomové práce je vytvoření obchodní strategie pro nově vzniklou značku. Značka je pod-značkou české tradiční společnosti a velmi závisí na marketingu, proto byla zahrnuta rozsáhlá analýza marketingových aktivit. Výsledky marketingového výzkumu poskytují důležitá fakta, která jsou později zahrnuta do tvorby obchodní strategie. Ganttův diagram zobrazující jasnou cestu pro různá oddělení poskytuje …více
Abstract:
The topic of the thesis is a creation of a business strategy for a newly established brand. The brand is a sub-brand of a Czech traditional company and it depends highly on marketing, thus extensive analysis of marketing activities has been included. The results from the marketing research provide important facts which are later included in the creation of the business strategy. A Gantt chart depicting …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní