Firemná kultúra spoločnosti Bosch – Katarína Leštáková
Katarína Leštáková
Diplomová práce
Firemná kultúra spoločnosti Bosch
Firemní kultura spoločnosti Bosch
Anotace:
Hlavním tématem této práce je charakteristika firemní kultury konkrétní firmy – společnosti Bosch Termotechnika, s. r. o. Firemní kultura je souborem hodnot, norem a představ, které charakterizují danou firmu. Jedná se tak o materiální prvky (vybavení kanceláří, nebo propagační materiály) a taky o prvky nemateriální (způsob komunikace, řešení konfliktů, míru ztotožnění zaměstnanců s firmou a pod.) …víceAbstract:
The main topic of this thesis is the characteristic of the corporate culture of a specific company - Bosch Termotechnika, Ltd. Corporate culture represents a set of values, standards and ideas that characterize the company. These include material elements (office equipment or promotional materials) as well as intangible elements (communication methods, conflict resolution, employee identification with …víceAbstract:
Hlavnou témou tejto práce je charakteristika firemnej kultúry konkrétnej firmy – spoločnosti Bosch Termotechnika, s. r. o. Firemná kultúra je súborom hodnôt, noriem a predstáv, ktoré charakterizujú danú firmu. Jedná sa tak o materiálne prvky (vybavenie kancelárií, či propagačné materiály) a tiež o prvky nemateriálne (spôsob komunikácie, riešenia konfliktov, mieru stotožnenia zamestnancov s firmou a …víceKlíčová slova
firemní kultura typologie firemní kultury prvky firemní kultury silná firemní kultura firemní hodnoty Bosch Termotechnika
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75228
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2019
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Eva Křenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75228
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
The role of the KPIs in corporate management
Ozan Dundar -
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Corporate culture in German / Austrian companies versus Czech companies and its influence on work efficiency
Alina Shorkina -
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy