Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov. – Denisa MOUČKOVÁ
Denisa MOUČKOVÁ
Master's thesis
Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov.
Comparative analysis of marketing the city of Usti nad Labem and Chomutov.
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov je na základě analýzy vývojových trendů zpracovat komparativní analýzu měst Ústí nad Labem a Chomutov se zaměřením na jejich potenciál pro rozvoj marketingových opatření. Teoretická část práce je zaměřena na hodnocení konceptu regionálního a městského marketingu, na jeho historii, vývoj, charakteristiku městského …moreAbstract:
The aim of the thesis titled Comparative analysis of marketing of cities Usti nad Labem and Chomutov is based on the analysis of trends to produce comparative analysis of the cities of Usti nad Labem and Chomutov with a focus on their potential to develop marketing measures. The theoretical part is focused on the evaluation of the concept of regional and municipal marketing, its history, development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Hlaváček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOUČKOVÁ, Denisa. \textit{Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/cvnoj0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOUČKOVÁ, Denisa. Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov.. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová