Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov. – Denisa MOUČKOVÁ
Denisa MOUČKOVÁ
Master's thesis
Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov.
Comparative analysis of marketing the city of Usti nad Labem and Chomutov.
Anotácia:
Cílem diplomové práce s názvem Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov je na základě analýzy vývojových trendů zpracovat komparativní analýzu měst Ústí nad Labem a Chomutov se zaměřením na jejich potenciál pro rozvoj marketingových opatření. Teoretická část práce je zaměřena na hodnocení konceptu regionálního a městského marketingu, na jeho historii, vývoj, charakteristiku městského …viacAbstract:
The aim of the thesis titled Comparative analysis of marketing of cities Usti nad Labem and Chomutov is based on the analysis of trends to produce comparative analysis of the cities of Usti nad Labem and Chomutov with a focus on their potential to develop marketing measures. The theoretical part is focused on the evaluation of the concept of regional and municipal marketing, its history, development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Hlaváček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOUČKOVÁ, Denisa. \textit{Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov.}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cvnoj0/.
Jak správně citovat práci
MOUČKOVÁ, Denisa. Komparativní analýza marketingu měst Ústí nad Labem a Chomutov.. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová