Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra – Bc. Kamila Paulová
Bc. Kamila Paulová
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
Social Networks as a Sports Centre Promotional Tool
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na sportovní marketing a sociální sítě. Cílem je zmapování a zhodnocení informací o současných uživatelích, kteří vlastní účty na nejvíce využívaných sociálních sítích. V bakalářské práci následně dochází k vyhodnocení zveřejněných příspěvků na firemních sociálních účtech. Výsledkem práce je zhodnocení správcovství účtů na sociálních sítích a vyhodnocení míry aktivnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on sports marketing and social networks. The aim is to map and evaluate information about current users who own accounts on the most used social networks. Subsequently, the bachelor thesis evaluates the published contributions on company social accounts. The result of this work is an evaluation of the administration of accounts on social networks and an evaluation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gx7g8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Propagace firmy na internetu
Matěj Kadeřábek -
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Linda Procházková -
Propagace malého e-shopu na internetu
Anežka Martináková -
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Veronika Malcová