Bc. Kamila Paulová

Bakalářská práce

Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra

Social Networks as a Sports Centre Promotional Tool
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na sportovní marketing a sociální sítě. Cílem je zmapování a zhodnocení informací o současných uživatelích, kteří vlastní účty na nejvíce využívaných sociálních sítích. V bakalářské práci následně dochází k vyhodnocení zveřejněných příspěvků na firemních sociálních účtech. Výsledkem práce je zhodnocení správcovství účtů na sociálních sítích a vyhodnocení míry aktivnosti …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on sports marketing and social networks. The aim is to map and evaluate information about current users who own accounts on the most used social networks. Subsequently, the bachelor thesis evaluates the published contributions on company social accounts. The result of this work is an evaluation of the administration of accounts on social networks and an evaluation of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace