Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra – Bc. Kamila Paulová
Bc. Kamila Paulová
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
Social Networks as a Sports Centre Promotional Tool
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na sportovní marketing a sociální sítě. Cílem je zmapování a zhodnocení informací o současných uživatelích, kteří vlastní účty na nejvíce využívaných sociálních sítích. V bakalářské práci následně dochází k vyhodnocení zveřejněných příspěvků na firemních sociálních účtech. Výsledkem práce je zhodnocení správcovství účtů na sociálních sítích a vyhodnocení míry aktivnosti …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on sports marketing and social networks. The aim is to map and evaluate information about current users who own accounts on the most used social networks. Subsequently, the bachelor thesis evaluates the published contributions on company social accounts. The result of this work is an evaluation of the administration of accounts on social networks and an evaluation of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gx7g8/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Propagace firmy na internetu
Matěj Kadeřábek -
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Linda Procházková -
Propagace malého e-shopu na internetu
Anežka Martináková -
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Veronika Malcová