Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco. – Kateřina Vansová
Kateřina Vansová
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
Communication Strategy Proposal and the Vivaco Brand Building.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématy marketingové komunikace, budování značky, plánování a tvorby komunikační strategie. Hlavním cílem práce je návrh komunikační strategie pro společnost Vivaco. Dílčím cílem práce je budování značky, zvýšení povědomí o značce, integrace a modernizace marketingové komunikace značky. Na základě teoretických východisek práce, dat získaných analýzou vnějšího i vnitřního prostředí …moreAbstract:
The bachelor thesis presents topics on marketing communication, brand building, planning and creation of communication strategy. The main goal of this work is to create a proposal of communication strategy for the brand Vivaco. The partial goal of the work is to build a brand, increase brand awareness, and integrate and modernize marketing communication. Based on the theoretical part, the external …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Leopold Tanner, MSc MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev