Marketingový výskum obchodného centra – Mária Kramárová
Mária Kramárová
Bakalářská práce
Marketingový výskum obchodného centra
Marketingový výzkum obchodního centra
Anotace:
Tématem práce je Marketingový výzkum obchodního centra. Hlavním cílem práce je provést marketingový výzkum pro obchodní centrum, jehož záměrem je zjištění spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými obchodním centrem a zjištění vhodnosti volby prostředků marketingové komunikace obchodního centra.Abstract:
The topic of thesis is Marketing research of shopping centre. The aim of this work is to carry out market research for the shopping center, which aims at finding customer satisfaction with the services provided by the business center and detect the appropriateness of the choice as marketing communications business center.Abstract:
Témou práce je Marketingový výskum obchodného centra. Hlavným cieľom práce je uskutočniť marketingový výskum pre obchodné centrum, ktorého zámerom je zistenie spokojnosti zákazníkov so službami poskytovanými obchodným centrom a zistenie vhodnosti voľby prostriedkov marketingovej komunikácie obchodného centra.Klíčová slova
marketingový výskum obchodní centrum marketingová komunikace dotazník hypotézy spokojenost
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jakub Šácha, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketing kreditných kariet finančných inštitúcií prostredníctvom Internetu
Peter Zalibera -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova
Název
Vložil
Vloženo
Práva