Vliv marketingové komunikace na spotřebitele nakladatelství Didaktis – Veronika Chlubná
Veronika Chlubná
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na spotřebitele nakladatelství Didaktis
Impacts of marketing communication on consumers of publishing house Didaktis.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného marketingového působení nakladatelství Didaktis na své spotřebitele. Na základě vyhodnocení analýzy působení marketingu na spotřebitele jsou stanoveny dílčí cíle vedoucí k optimalizaci marketingových aktivit nakladatelství. Následně jsou formulovány návrhy a doporučení pro efektivnější působení marketingu firmy.Abstract:
Bachelor thesis is concerned with analysis of current marketing impacts of publishing house Didaktis on its consumers. Based on evaluation of analysis of impacts of marketing on consumers are set intermediate goals. These goals lead to optimization of marketing activities of publishing house. Afterwards are formulated suggestions and recommendations for more effective marketing activities of this company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Michaela Poremská, Ph.D. LLM
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the impacts of climate change on forest ecosystem services: effects on socio-economic benefits in the North-Central Region of Namibia
Andreas Nikodemus -
Analysis of impacts caused by direct course interventions that Czech National Bank started in 2013 regarding development of Balance of Payments in 2010 - 2015
Pavel Peterka -
Challenges for circular bioeconomy in forestry: Analysis of socio-economic impacts of global change on the forestry sector.
Michaela Perunová -
Analysis of the impacts and risks of quantitative easing conducted by the Federal Reserve System between 2008 and 2020
Michal Votava -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
Efektivní vynakládání finančních prostředků na marketingové aktivity a jejich návratnost
Tatiana Gašparová -
Marketingové aktivity vedúce k úspechu organizácie v oblasti služieb
Filip Turlík
Název
Vložil
Vloženo
Práva