Bc. Veronika MLČOCHOVÁ

Diplomová práce

Adaptace začínajícího učitele se zaměřením na možnosti dalšího vzdělávání

Adaptation of a novice teacher focusing on the possibilities for further education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá adaptací začínajícího učitele a jeho možnostmi dalšího vzdělávání. Teoretická část je zaměřena na začínajícího učitele, důležitost celoživotního vzdělávání, další vzdělávání pedagogických pracovníků a vzdělávací potřeby. Empirická část je zaměřena na statistické měření prekonceptů a vzdělávacích potřeb budoucích učitelů a měření vzdělávacích potřeb začínajících učitelů.
Abstract:
Diploma thesis focused on the adaptation of the novice teacher and his possibilities of further education. The theoretical part is focused on beginning teachers. The empirical part is focused on the statistical measurement of the preconceptions and educational needs of future teachers and the measurement of the learning needs of new teachers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Alena Opletalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MLČOCHOVÁ, Veronika. Adaptace začínajícího učitele se zaměřením na možnosti dalšího vzdělávání. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol