Využití psychologických aspektů při tvorbě marketingové komunikace firmy SOKOL FALCO s.r.o. – Adéla Sokolová
Adéla Sokolová
Bakalářská práce
Využití psychologických aspektů při tvorbě marketingové komunikace firmy SOKOL FALCO s.r.o.
Utilization of psychological aspects in the process of developing the marketing communication of the company SOKOL FALCO s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingové komunikace rodinné firmy SOKOL FALCO s.r.o., která působí na trhu s krmivy. Na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace podniku a psychologických aspektů působících na spotřebitele, jsou zpracována doporučení týkající se zlepšení marketingové strategie a realizace cílů společnosti.Abstract:
The bachelor thesis deals with the creation of the marketing communication of the family company SOKOL FALCO s.r.o. which is active in the field of the pet food market. Recommendations concerning the improvement of the marketing strategy and the achievement of the company’s goals are made for SOKOL FALCO s.r.o. They are based on the analysis of the current situation of the marketing communication of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Rygl, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová