Ověřování aplikace zahraničních diagnostických materiálů pro osoby s afázií – Markéta KNEDLOVÁ
Markéta KNEDLOVÁ
Diplomová práce
Ověřování aplikace zahraničních diagnostických materiálů pro osoby s afázií
Verifying of the foreign assessment tools for persons with aphasia
Anotace:
Diplomová práce pojednává o ověřování aplikace zahraničního diagnostického nástroje Multimodálního komunikačního screeningového testu pro osoby s afázií. V teoretické části je zpracována problematika afázie a možnosti alternativní a augmentativní komunikace, které jsou úzce spjaty s vybraným zahraničním nástrojem. Praktická část je zaměřena na výběr testu, jeho charakteristiku a administraci. Následně …víceAbstract:
This thesis discusses a verification process of the foreign assessment tool Multimodal Screening Task for Persons with Aphasia. Theoretical part deals with definition of aphasia and augmentative and alternative communication closely linked to the tool we use. Practical part is focused on detailed description of the assessment and its administration. The aim is to apply the test on a person with and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KNEDLOVÁ, Markéta. Ověřování aplikace zahraničních diagnostických materiálů pro osoby s afázií. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba norem pro kognitivně lingvistický test z pohledu logopeda
Natálie KRAHULÍKOVÁ -
Péče o klienty s afázií v domovech pro seniory
Marie Doležalová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva