Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing – Mgr. Marek Vinkler, Ph.D.
Mgr. Marek Vinkler, Ph.D.
Rigorózní práce
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Anotace:
Základní úlohou počítačové grafiky je vykreslování dvoudimenzionálního obrazu ze vstupního popisu scény, který je většinou třídimenzionální. Speciálním případem této úlohy je fotorealistické vykreslování, které tvoří výsledný obraz fyzikálně korektními postupy. Fotorealistická vizualizace nachází uplatnění v široké škále oborů od vědecké vizualizace, přes počítačem podporované projektování v automobilovém …víceAbstract:
The basic task of computer graphics is to synthetize a two-dimensional image from the input scene description which is mostly three-dimensional. A special case of this task is photorealistic rendering which computes the resulting image by physically-based methods. Photorealistic visualization is used in a variety of industries ranging from scientific visualization, computer-aided design in car industry …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f8946/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2013
- Oponent: doc. Ing. Jiří Bittner, Ph.D., doc. RNDr. Pavel Matula, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyRigorózní řízení / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Ray tracing na architektuře CUDA
Lukáš Bidmon -
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Bi-directional path tracing na GPU
Vilém Otte -
Interaktivní ray tracing pomocí NVIDIA OptiX
Miroslav Lisoň -
Path tracing on GPU
Vilém Otte -
Pathtracing pomocí technologie CUDA
Radovan Fekeč -
GPU acceleration of the continuous heterogeneity analysis in Xmipp
Dávid Šutor