Ocenění inspiračního portálu Slevomat.cz – Agnieszka Bittnerová
Agnieszka Bittnerová
Master's thesis
Ocenění inspiračního portálu Slevomat.cz
Valuation of the Inspirational Portal Slevomat.cz
Anotácia:
Zadáním diplomové práce je ocenit obchodní závod Slevomat.cz, s.r.o. Činnost společnosti spočívá v marketingové propagaci nabídek, které ostatní podniky – působící v různých oblastech – potřebují zviditelnit pro jejich rychlejší prodej. Zároveň se tak stávají inspirací, neboť se často jedná o nevšední nabídky v oblasti služeb i zboží. Cílem práce je odhadnout tržní hodnotu podniku při použití metody …viacAbstract:
The aim of this thesis is an establishment of the value of the company Slevomat.cz, s.r.o. The company’s activity is focused on promoting offers from other companies – operating in different areas – which need to make more visible for their faster sales. At the same time, these offers become inspiration for customers, as they are often unusual. The market value of the company will be estimated by the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedúci: Barbora Rýdlová
- Oponent: Adam Bartnicki
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv šířky pracovního pole plně mechanizovaných technologií na zpeněžení dříví stanovený na základě sortimentace - případová studie na ŠLP Masarykův les Křtiny
Martin Kyselý -
Ocenění podniku SVUS Pharma a.s. se zaměřením na důsledky využívání leasingového financování na proces ocenění
Martin Bartel -
Analýza zákaznické báze a návrh diferencovaného přístupu k zákazníkům ve středně velké telekomunikační společnosti
Pavel Baran -
Doporučující programy jako nástroj rozšiřování zákaznické báze
Jan Chvojka -
Rozpracování teorie oceňování nemovitostí. Ocenění bytu na bázi tržního přístupu a porovnat je s administrativním..
Elena Mitryukova -
Valuation of User-based Internet companies – Main Growth and Value Drivers
Toghrul Mammadov -
Application of financial analysis and fundamental analysis to evaluate companies from the technology industry
Elie Nehme -
Financial ratios analysis as a determinant of the financial position after the COVID–19 pandemic for LG Electronics Inc.
Ivan Yaroshevich