Vývoj vztahu žáků k předmětu výtvarná výchova – Mgr. Marie HLÁVKOVÁ
Mgr. Marie HLÁVKOVÁ
Diplomová práce
Vývoj vztahu žáků k předmětu výtvarná výchova
Development of the relationship of pupils to the subject of art education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vývojem vztahu žáků staršího školního věku k výtvarné výchově a pojetím hodin výtvarné výchovy jejich pedagogy. Cílem práce je poskytnout pohled na danou problematiku a pojmenovat důležité faktory při vývoji vztahu žáků k výtvarné výchově. Práce nabídne také pohled pedagogů, představí jejich způsob výuky hodin výtvarné výchovy a ukáže rozdílné vnímání výtvarné výchovy a arteterapie …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the development of the relationship of older school age pupils to art education and the concept of art education lessons by their teachers. The aim of the work is to provide an overview of the issue and to name important factors in the development of students' relationship to art education. The work also offers a view of teachers, introduces their way of teaching art lessons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLÁVKOVÁ, Marie. Vývoj vztahu žáků k předmětu výtvarná výchova. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Edukace v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Klára Trčková -
Žák na 1. stupni základní školy v kontextu vztahů ve školní třídě
Denisa Týnová -
Dítě se syndromem ADD ve školním a domácím prostředí s ohledem na výkon ve vzdělávání a sociální vztahy
Tereza SAJLEROVÁ -
Vztah mezi úrovní tvořivosti studentů, jejich školní úspěšností a jejich postavením ve školní třídě
Šárka Bartlová -
Sociální vztahy ve školní třídě a možnosti sociálněpsychologického výcviku
Tereza Kafková -
Faktory školního prostředí ovlivňující správné držení těla dětí - případová studie 7. třídy ZŠ
Vendula Zavřelová -
Výtvarný program pro rozvoj morálního usuzování dětí mladšího školního věku
Adéla Hroudová -
Rozvoj výtvarných dovedností u dětí předškolního věku a mladšího školního věku ve volném čase
Filip MORONG
Název
Vložil
Vloženo
Práva