Grafomotorické dovednosti dítěte na konci předškolního období – Mgr. Dagmar HASALOVÁ
Mgr. Dagmar HASALOVÁ
Bakalářská práce
Grafomotorické dovednosti dítěte na konci předškolního období
Graphomotor skills of the child at the end of the preschool period
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problémem grafomotorických dovedností dětí na konci předškolního období. Odpovědi na průzkumné otázky byly získány metodami pozorováním, dotazníkem a rozhovorem s učiteli MŠ. Výsledky přinesly zajímavá zjištění a otázky, kterými by bylo vhodné se v budoucnu zabývat. Zjistit na základě vlastního pozorování, jak často se u dětí vyskytuje správné držení psacího náčiní. Zjistit …víceAbstract:
This thesis deals with the problem graphomotor skills of children at the end of the preschool period. The answers to the research questions were obtained by semistructured writing opinions, observations and interviews with teachers kindergartens. The results yielded interesting findings and issues that would be appropriate in the future to deal with. Find based on their own observations, as often occurs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Hendrychová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HASALOVÁ, Dagmar. Grafomotorické dovednosti dítěte na konci předškolního období. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání
Veronika Nesrovnalová -
Využití principů muzikoterapie v předškolním vzdělávání
Pavlína Štěpánová -
Využití principů dramatické výchovy v předškolním vzdělávání
Kateřina Škubníková -
Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání
Nela Jurenová -
Využití principů hlasové výchovy v předškolním vzdělávání
Kateřina Měrková -
Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole
Ivana Pazderová -
Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole
Jitka Kučerová