Komparace výchovných postupů mateřských škol dle edukační filozofie – Ivana SKALOVÁ
Ivana SKALOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace výchovných postupů mateřských škol dle edukační filozofie
Comparison of educational approaches according to educational fylosofie kindergarten
Abstract:
Práce je zaměřena na porovnání vzdělávacích programů klasických, alternativních a jazykově zaměřených předškolních zařízení. Současně je brána v úvahu i lokalita, tedy zda se jedná o město či obec. V úvodu práce bylo nutné si ujasnit, které zařízení je považováno za klasické a které za alternativní. Majoritní část mé bakalářské práce tvoří komparace všech výše uvedených typů školek a spolu s tím i …moreAbstract:
Abstract Thesis is focused on comparing the educational programs of classical, alternative and linguistically oriented preschools. The location is also considered, whether it is a city or village. In the beginning of the task, it was necessary to clarify that the facility is considered a classic or alternative. The major part of my bachelor thesis is a comparison of all the above types of nurseries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2014
Accessible from:: 30. 9. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKALOVÁ, Ivana. \textit{Komparace výchovných postupů mateřských škol dle edukační filozofie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/cxc679/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKALOVÁ, Ivana. Komparace výchovných postupů mateřských škol dle edukační filozofie. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.9.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 9. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Význam pedagogiky Marie Montessori pro předškolní zařízení
Štěpánka SOUKUPOVÁ -
Kvalita intersubjektivní interakce v předškolním: Podpora kvality pedagogických responsí v rámci interakce pedagog ? dítě/děti
Iva HEGROVÁ -
Saturace základních vývojových potřeb jako součást vztahu pedagog - dítě
Kateřina Balická