Influencer marketing a jeho dopad na spotřební chování generace Z – Olivia Madi
Olivia Madi
Diplomová práce
Influencer marketing a jeho dopad na spotřební chování generace Z
Influencer marketing and its impact on the consumer behavior of Generation Z
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv influencer marketingu na spotřební chování generace Z v segmentu dekorativní kosmetiky. Teoretická část se zaměřuje na online marketing, sociální sítě, influencer marketing a charakteristiku generace Z. Praktická část hodnotí komunikační strategii společnosti Sephora na sociálních sítích s využitím influencer marketingu. Výzkumná část je postavena na dotazníkovém …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the impact of influencer marketing on the consumer behavior of Generation Z in the decorative cosmetics segment. The theoretical part focuses on online marketing, social media, influencer marketing, and the characteristics of Generation Z. The practical part evaluates Sephora's communication strategy on social media with the use of influencer marketing. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95924
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2025
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Klára Rožumbergová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95924
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Dekorativní kosmetika
Lenka Kreslíková -
Dekorativní kosmetika a odličovací přípravky
Kristýna Kelnerová -
Dekorativní kosmetika
Ivana KOLOMAZNÍKOVÁ -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Identifikace preferencí spotřebitele při nákupu dekorativní kosmetiky
Adéla Šubová -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Analýza vlivu influencer marketingu na trhu dekorativní kosmetiky
Adéla Grochalová