Olivia Madi

Diplomová práce

Influencer marketing a jeho dopad na spotřební chování generace Z

Influencer marketing and its impact on the consumer behavior of Generation Z
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv influencer marketingu na spotřební chování generace Z v segmentu dekorativní kosmetiky. Teoretická část se zaměřuje na online marketing, sociální sítě, influencer marketing a charakteristiku generace Z. Praktická část hodnotí komunikační strategii společnosti Sephora na sociálních sítích s využitím influencer marketingu. Výzkumná část je postavena na dotazníkovém …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the impact of influencer marketing on the consumer behavior of Generation Z in the decorative cosmetics segment. The theoretical part focuses on online marketing, social media, influencer marketing, and the characteristics of Generation Z. The practical part evaluates Sephora's communication strategy on social media with the use of influencer marketing. The research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2025
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Klára Rožumbergová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/95924