Le protectionnisme dans les échanges internationaux et le patriotisme dans la consommation des habitants : le cas de la République tcheque – Bc. Renáta GRAUOVÁ
Bc. Renáta GRAUOVÁ
Diplomová práce
Le protectionnisme dans les échanges internationaux et le patriotisme dans la consommation des habitants : le cas de la République tcheque
The protectionism in international exchanges and the patriotism in consumer s behaviour: the case of the Czech Republic
Abstract:
This thesis describes the protectionism in international trade and the patriotism in consumer s behaviour in the Czech Republic. First part defines the international trade, its forms and its history. Second part describes the actual situation in the world. Third part is focused on Czech food processing industry, on Czech laws and control organisations. The practical part studies the consumer, his behaviour …víceAbstract:
Tato diplomová práce pojednává o protekcionismu v mezinárodní směně a o patriotismu ve spotřebním chování obyvatel. První část je zaměřena na definování mezinárodního obchodu, jeho historii a jeho různým formám. Druhá část pojednává o současné situaci v této problematice. Třetí část popisuje prostředí českého potravinářského průmyslu, jakými zákony se řídí a které organizace ho kontrolují. Čtrvtá část …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
162405
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Clara Woelflinger
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRAUOVÁ, Renáta. \textit{Le protectionnisme dans les échanges internationaux et le patriotisme dans la consommation des habitants : le cas de la République tcheque}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/cxkhbx/.
Jak správně citovat práci
GRAUOVÁ, Renáta. Le protectionnisme dans les échanges internationaux et le patriotisme dans la consommation des habitants : le cas de la République tcheque. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Značka FÉR potravina pohledem spotřebitele
Klára Smolková -
Vplyv televíznej reklamy na dieťa v roli spotrebitel'a
Veronika Parihuzičová -
Zelený spotřebitel v podmínkách společnosti konzumu
Pavlína Hovorková -
Spotřebitel a jeho postavení na jednotném vnitřním trhu - právní úprava a aktuální soudní judikáty
Ljuba Stojková -
Spotřebitel jako dlužník ze směnky
Michaela Šoustarová -
Současný spotřebitel v éře konzumního způsobu života
Jakub Lének -
Dítě jako spotřebitel?
Barbora Hemzáčková -
Cena a kvalita piva - čo dokáže hodnotiť slovenský spotrebiteľ?
Mária Dudová
Název
Vložil
Vloženo
Práva