Analýza trendů a vývoje mobilních aplikací sociálních médií – Elizaveta Somova
Elizaveta Somova
Bachelor's thesis
Analýza trendů a vývoje mobilních aplikací sociálních médií
Analysis of mobile social media application trends and developments
Anotácia:
Rozšíření mobilních zařízení a přítomnost sociálních médií zásadně změnily způsob, jakým lidé komunikují, sdílejí informace a navazují společenské vztahy. Tato bakalářská práce provádí komplexní analýzu neustále se vyvíjejícího prostředí mobilních trendů a vývoje v oblasti mobilních aplikací sociálních médií.Abstract:
The widespread adoption of mobile devices and the ubiquitous presence of social media have fundamentally changed the way people communicate, share information, and form social relationships. This bachelor's thesis conducts a comprehensive analysis of the ever-evolving landscape of mobile trends and developments in the field of mobile social media applications.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91700
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedúci: Antonín Pavlíček
- Oponent: Jana Syrovátková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91700
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Iterativní vývoj mobilních aplikací pro iOS na základě sledování chování uživatelů
Jakub Marek -
Analýza chování uživatele na základně informací z mobilních zařízení
Dan Vybíral -
Role mobilních aplikací ve výživě a chování spotřebitelů při nákupu potravin
Hana Didíková -
Sledování aktivity uživatelů v mobilní bankovní aplikaci
Tomáš Novotný -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Reklama na potraviny a její právní aspekty
Zdeněk Makovec -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová -
Reklama na sociálních sítích
Dmytro Syrvatka