Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly – Tereza Oravová
Tereza Oravová
Bachelor's thesis
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Effectiveness of E-mail Marketing Campaigns of the Company Grizly
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, konkrétně tedy e-mail marketingem a efektivitou tohoto typu kampaní. V teoretické části práce je definován přímý marketing, jeho nástroje a možnosti. Dále se první část zaměřuje na e-mailing, popisuje jeho výhody, teoretická východiska a jednotlivé prvky. V praktické části jsou analyzovány konkrétní e-mailingové kampaně e-shopu se zdravými potravinami …moreAbstract:
This bachelor thesis is covering the theme of direct marketing and more specifically email marketing and the effectiveness of these type of campaigns. In the theorethical part direct marketing is defined together with its tools and possibilities. The first part is also focused on emailing, the advantages and elements of this tool and its theorethical foundation. The practical part analyses the effectiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ORAVOVÁ, Tereza. \textit{Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/cxmc9o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Oravová, Tereza. Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček -
E-mail marketing a jeho využití v praxi
Marcel Zábojník -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi
Alexandra Ramirez Martinez